donderdag 4 januari 2007

Dating Tour

Hai beste Dating Doctor Bloglezers,

Af en toe krijgen we nog wel eens een berichtje van een Dating Tour deelnemer.

Zón Dating Tour is nl. erg intensief. Vijf dagen ga je letterlijk dag en nacht met elkaar om. De onderste steen van je diepste zieleroerselen halen wij van de deelnemers naar boven. Daarbij spitten wij echt elke valse beperking die een deelnemer zichzelf oplegt naar boven.  Niets voor niets mag je alleen na een succesvol afgelegde Dating Tour jezelf een PUA-naam aanmeten.

Echter veel mensen hebben bij de naam van onze Dating Tours zo hun bedenkingen. Door Jan en alleman zijn ons al opmerkingen als prositutiereizen, vrouwonvriendelijk, banaal, en vele andere holle woorden naar ons hoofd gesmeten.  MadDoc kreeg zelfs dit berichtje.

Beste MadDoc,
>
>Even een reactie naar aanleiding van deze mail.
>
>Ik weet dat je het leuk vindt om te ondernemen en ik hoop van harte dat je op dat gebied succes hebt.
>
>Maar ik denk wel dat je het domein waarop je actief wilt zijn, zorgvuldig moet kiezen. Boeken op het gebied van het verleiden van vrouwen, associaties met Penthouse in dit verband, doen denken aan ranzige sex bedrijven.
>
>Ik denk dat dit niet goed is voor je reputatie. Je kunt er zelfs door in moeilijkheden komen omdat de politie dit soort dingen checkt.
>
>Kortom, mijn advies is: houd je verre van dit soort zaken. Als je wilt ondernemen kies dan een ander terrein.
>
>Ik hoop dat je dit niet als bemoeizucht interpreteert.
>Ik vond dat ik het tegen je moest zeggen.
>
>Hartelijke groeten,

Bij dit soort berichten denk ik altijd - zoals de waard denkt verdenkt hij zijn gasten. Ik krijg ook gelijk het idee dat we nu met een heel vies mannetje te maken hebben. Een mannetje die bij verleiding denkt aan slaan, geld, en andere dwingelandij.

Echter de Dating Doctors houden zich verre van dit soort activiteiten, en nodigen iedereen uit - ook de politie -  maar zeker mooie vrouwen - of allebei - mooie vrouwen in uniform -  om bij ons langs te komen.

De Dating Doctors maken mensen gelukkig, en daar horen ook de vrouwen bij, die wij en onze deelnemers verleiden. Vrouwen vinden het nl. ook suf om alleen die Bouquet Reeks te blijven lezen. Denk jij niet dat een vrouw een aantrekkelijke man op straat wil ontmoeten, en daar een fantastische nacht mee wil beleven?

Juist...ja, en als het nee is, dan zou ik zeker je bankrekening leeghalen om op Dating Tour te gaan.

Enfin, hier een berichtje van een van onze deelnemers die op Dating Tour geweest is. Hij is zo moedig geweest om zelf tot slotsom te komen dat hij een duwtje in de rug nodig had. Nou had hij er veel nodig. Echter de Dating Doctors zouden de Dating Doctors zijn - als zij niet in staat geweest zouden zijn - hem die vele duwtjes letterlijk en figuurlijk te geven.  

Lees hieronder wat ook voor jou het resultaat van een Dating Tour kan zijn......

Deze nacht hadden we besloten om naar een club te gaan. We klommen na een rit van twintig minuten uit de auto en bevonden ons ergens in een buitenwijk van Boedapest. God mag weten waar we zijn, dacht ik om mij heen kijkend. Luidruchtig namen we afscheid van onze privechauffeur, een klasgenoot die ons naar deze afgelegen wijk had gebracht. 'HotDoc! Neuken in de keuken!!' riep hij lachend in het Nederlands terwijl hij wegreed.

 

A., haar vriendin en ik staken de straat over, richting de populaire housebeats die in de wijde omtrek te horen waren. Eigenlijk stond mijn hoofd deze avond niet naar luidruchtige clubs, mensenmassa´s en voor mij onbegrijpelijke Hongaarse house. Ik voelde er meer voor om samen met A. een sfeervolle film te kijken en goede wijn te drinken. Maar beloofd was beloofd.


Net buiten de club stond een groepje van ongeveer tien mensen. Het leek erop dat het groepje binnen was geweest maar het buiten meer naar hun zin hadden. Dit was geen goed teken.
'Ga maar niet naar binnen, zonde van het geld want het is niks aan,' riep een van hun in het Hongaars. Toch nieuwsgierig naar wat de club te bieden had liepen we de trap omhoog naar de ingang. Na vijf minuten wisten we het zeker, deze club was zonder twijfel ruk. De vriendin van A. had het nu wel weer gezien voor deze nacht en sprong in een taxi, op weg naar haar eigen huis. A. en ik waren nu alleen en liepen weg van de club richting het centrum.

 

'Ok luister, we gaan nu naar mijn apartement om What's Eating Gilbert Grape te kijken. Het is een mooie sfeerfilm met DiCaprio en Depp in de hoofdrol en je zult het een geweldige film vinden. Onderweg kopen we ergens eerst een goede fles wijn en iets zoets om te eten,' zei ik tegen A. nadat ze mij vroeg hoe wij de nacht nu moesten doorkomen. Ik wist dat mijn idee aanlokkelijker was dan op zoek te gaan naar een andere club. A. haalde glimlachend haar mobieltje uit haar handtasje en belde een taxi. God, wat ben ik gek op vrouwen met handtasjes.
 

Met een plastic tas met daarin een liter fles Hongaarse wijn en Haribo beertjes opende ik de deur van mijn apartement. Ik hoefde nu niet voorzichtig te zijn, mijn Griekse huisgenoot zou deze nacht ergens anders zijn, we hadden het hele huis voor ons alleen. Speels pakte ik haar arm en trok A. voorzichtig maar resoluut het apartement binnen. Ze had al gehoord over mijn apartement, nu zou ze met eigen ogen zien dat ik echt al een paar maanden op een driepersoons-bank sliep. Na al die lulverhaaltjes die ik haar had verteld neemt ze nu (bijna) alles met een korrel zout wat ik haar vertel.

 

Een half uur later lagen we op de bank, ondersteund door een grote berg kussens zodat we het scherm van de laptop goed konden zien. Ik klikte met de muispijl op 'Play', pakte mijn glas wijn en ging langzaam weer naast haar liggen. Terwijl ik voorzichtig aan mijn witte wijn nipte, sloeg A. haar arm om mij heen en legde haar hoofd op mijn borst. Het maakte mij niets meer uit. Het slapen op de bank, geen Internet in het apartement, een verwarming die vijf uur nodig heeft om warm te worden, de klotenwasmachine. Deze dingen waren niet meer belangrijk, het was dit moment wat echt telde: DiCaprio in zijn beste rol ooit, zoete Haribo beertjes, goede wijn en een Hongaars meisje die haar blote buik nu nog steviger tegen de mijne aandrukte. Al deze dingen maakten dat ik geen besef meer had voor tijd. We gleden weg in een heerlijke zachte tijdloze droom.

 

De film met Johnny en Leonardo was al tijden afgelopen, het menu van de DVD film herhaalde zich op zijn minst al voor de veertigste keer. Het herhalende muziekje zou mij op andere momenten hoorndol hebben gemaakt, nu hoorde ik alleen de constante diepe ademhaling van A. Ik rook haar parfum die zij eeuwen geleden eerder deze nacht had opgedaan en zachtjes grommend drukte ik haar dichter tegen mij aan. Op een wolk van prettige zachte emoties lagen we nu in een tijdloos moment tegen elkaar aan.

 

 

Ergens in dit moment vroeg A. hoe laat het was. In een ander moment draaide ik mijn lichaam om naar de laptop en klikte het filmmenu weg. 'Kwart over vijf,' zei ik met een slaperige stem.
'Oh mijn god, waar is de tijd gebleven?' zei A., terwijl de wolk langzaam begon op te lossen waar wij ons al uren in hadden gewenteld. Geleidelijk kwamen we terug in het nu, de echte wereld.
'Om negen uur heb ik les, oh mijn god, laat het niet waar zijn. Ik wil niet weg, ik wil bij jou blijven,'
Fuck, dacht ik, dit is toch het mooiste wat een vrouw tegen een man kan zeggen?
 

Met onze gedachten nog half in die andere zachtere wereld liepen we over straat naar de metro. Het was nu kwart over zes in de morgen en Boedapest kwam tot leven. We zaten in de metro, haar hoofd rustte op mijn schouder terwijl we het over iets hadden wat ik me nu niet meer kan herinneren. Tegenover ons zat een bejaarde man die deed alsof hij het niet interessant vond dat twee jongelui blijkbaar doelloos in het Engels met elkaar converseerden. Het ging waarschijnlijk ook nergens over, dit maakte niemand iets uit.

 

Drie stations later liepen we het metrostation uit. Het begon al licht te worden, het was halfbewolkt en tussen de wolken door zagen we de donkerblauwe lucht steeds lichter worden. Ze had het koud en drukte zich dichter tegen mij aan. Een kiosk even verderop verkocht vers gebakken broodjes, de hongermakende lucht snoof ik diep op en mijn lege maag begon te rommelen. We liepen hand in hand verder terwijl ik zachtjes met mijn wijsvinger de binnenkant van haar hand streelde.


Ik hield op met lopen, sloot mijn ogen en begon te glimlachen. Ze keek vragend naar mij op.
'Dit zal ik nooit vergeten,'
'Wat?'
'Dit moment. De hemel en de wolken, de geur van vers brood, de mensen die zich haasten om de metro te halen, jij en ik nog steeds zwevend op een roze wolk. Gewoon, dit moment. Dit zal ik nooit vergeten. Over een paar weken zal ik in de kou met stapels post lopen (he Angelo man, alles goed haha) en zal ik met weemoed terug denken aan dit moment,' zei ik terwijl ik diep in haar mooie bruine ogen keek. Ze begon te glimlachen en begreep wat ik bedoelde. Wat er ook zou gebeuren, over dertig jaar zou ik dit moment tot in detail voor de geest kunnen halen.

Om kwart over zeven was ik terug in mijn eigen apartement. Slaperig trok ik mijn kleren uit en rook haar geur in mijn shirt. Onmiddelijk zag ik haar gezicht voor me en hoorde ik haar aanstekelijke lach. God, wat heb ik goed geslapen

Slaap jij ook lekker verder, of ga jij eens actie ondernemen.....

SmoothDoc

 

Geen opmerkingen: