donderdag 18 januari 2007

Snelheid gewenst!

We hebben een hoop mannen die ons schrijven en vertellen over een vrouw die ze ontmoet hebben. Ze zeggen dat ze denken dat de vrouw zich tot hun aangetrokken voelt. Ondertussen waren ze al een maand of zo met haar bezig geweest.
Hun vraag is dan altijd :"ik denk dat ze haar interesse in me is verloren,wat moet ik doen?"
 
Ze hebben gelijk-ze was geinteresseerd, en nu is ze het niet meer. Waarom?
Omdat aantrekkingskracht Actie en Snelheid vereist.
 Zo groeit het of anders bloeit het dood.
Wanneer je een vrouw interessant vind, en je hebt je "werk"gedaan wat betreft het creeeren van aantrekkingskracht, dan moet je snel vorderingen maken om die aantrekkingskracht verder uit te breiden.

Dit betekent voor haar niet weken gaan zitten e-mailen over en weer, smsen, bij haar thuis/werk langs gaan en een beetje gaan zitten chillen, en jezelf afvragen wanneer je haar telefoonnummer gaat vragen.
 
Het gaat erom om haar de mogelijkheid te geven om met jou een leuke tijd door te brengen. Dat dan wel zo spoedig mogelijk. Om dan wanneer je met haar alleen bent zo spoedig mogelijk lichamelijk verder met haar te gaan. 

Heb je ooit vrouwen weleens horen zeggen:,"Ik wil een man die mijn hoofd op hol brengt...me laat zweven.
Ze zeggen dat niet voor niks. Dit krijg je voor elkaar door snelheid te maken, waardoor de aantrekkingskracht blijft voortduren . 
 
Het is dus niet zo dat je maar weken moet wachten en jezelf steeds blijft afvragen of ze je wel leuk genoeg zal vinden. Als je wacht tot ze zich aangetrokken voelt tot je, zal ze heel snel aannemen dat je toch niet de juiste man bent. De man die ze dacht dat je was,  en waarnaar ze op zoek is.
 
Beter is om snel te handelen, dan langzaam te werk te gaan of helemaal niets te doen.
Geluk zal gegeven worden aan degene die durven,  en dit geldt met name voor aantrekkingskracht.



Meer ruimte nodig? Maak nu je eigen Space Klik hier

Geen opmerkingen: