woensdag 24 januari 2007

stop met geld uitgeven aan vrouwen!

Hoeveel geld heb jij in je leven uitgegeven aan vrouwen?  De hoeveelheid geld die ik in 42 jaar heb uitgegeven aan vrouwen kan ik bijna niet meer tellen, zo veel is het...  5.000 euro? 10.000 euro? 25.000 euro?!?  Wanneer je er goed over nadenkt wordt je gillend gek!  Terwijl het helemaal niet duur hoeft te zijn. 10 euro per date is meer dan genoeg. En nee, ik praat niet over een kopje koffie in een koffiehuis...  Ik bedoel een date die de hele avond duurt en die eindigt met de vrouw die jij wilt in JOUW bed.  Niet mogelijk?  Denk nog eens na!  Onze "instant internet seksdating"-strategie zorgt ervoor dat een vrouw 'instant' bij jou op de stoep staat.  Als jij denkt dat vrouwen die jou nog nooit eerder hebben ontmoet niet naar jouw huis komen, dan heb je het goed fout!  Met de strategie van de Dating Doctors gebeurt het zeker.  En wat bedoel ik nu met die 10 euro per date? Dat is de kostprijs van ons beroemde 'kipdiner inclusief champagne'.  Ik nodig vrouwen bij mij thuis uit en ik kook voor hen bij mij thuis. Ze vinden het zo fantastisch, dat ze zich spontaan geven.  Vrouwen zijn stomverbaasd wanneer een man voor hen kookt. Dat verwachten ze helemaal niet.  Jij kan ook de vrouwen van je dromen bij jou thuis laten komen zonder een hoop geld te verspillen aan bioscoopbezoeken, etentjes in een restaurant of de discotheek.  Hoe? Door ons geheim te leren. En hoe leer je ons geheim? Door het boek 'Instant Internet Seksdating' te kopen via onze website http://www.datingdoctors.nl/instantinternetseksdating/  Binnenkort verhogen we de huidige prijs van slechts 37 euro, want deze methode is GOUD waard.  Zeg nu zelf... Binnen hoeveel dates heb jij je geld eruit én lig jij met een mooie vrouw in bed?  Drie? Twee? Één?  Wij weten het niet. Wat wij wel weten is dat je voor de rest van je leven sneller en goedkoper meer vrouwen versiert vanaf je computer.  Koop nu het boek 'Instant Internet Seksdating', in begin deze week nog met vrouwen versieren via internet.  Surf naar http://www.datingdoctors.nl/instantinternetseksdating/ en betaal volkomen veilig met je creditcard of bankrekening.  Zelfs Ruud de Wild van Radio 538 kon zich niet voorstellen dat het zo eenvoudig is om vrouwen te versieren. Luister maar naar het interview dat AlphaDoc deze week had. Je krijgt het transscript GRATIS bij je bestelling.  Hier is de link: mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20060906-frank.wma (speel af met windows media speler)  Groet, AlphaDoc, MadDoc, SmoothDoc Dating Doctors  


Download de nieuwste versie van Messenger: Windows Live Messenger Downloaden? Klik hier.

Geen opmerkingen: