dinsdag 26 juni 2007

Waarom vrouwen houden van uitdagende mannen!

Waarom vrouwen houden van uitdagende mannen!

Ha mannen,

Ik dacht vroeger altijd dat de weg naar het hart van een vrouw was: haar alles te geven wat ze wilde, en haar alles te vertellen wat ze graag wilde horen.

Maar voor een bepaalde reden werkte dat dus niet voor mij -- ik hoorde altijd maar weer, "je bent zo'n aardige kerel", of "ik wil alleen vrienden met je zijn"

De ontdekkende man die ik ben, zei ik toen tegen mezelf: "laat ik het nu eens anders doen"

Dus ik begon met te stoppen dingen te zeggen tegen vrouwen omdat ik dacht dat ze die graag wilde horen en ik stopte met hen alles te geven wat ze wilde.

Hierdoor profileerde ik mezelf "anders" als de rest van de mannen, omdat ik niet meer die man was die alleen maar dingen vertelde omdat ik dacht dat zij die graag wilde horen.

Ik was nu het type man die zei hoe het was en waar het opstond.

Er waren momenten dat vrouwen zeiden dat ze daar niet van hielden, maar hun gedrag echter bewees dat ik op het juiste spoor zat bij hen.

Als ik dan eens een compliment gaf, of dat ik iets voor hen deed, dan werd het ook oprecht gewaardeerd door hen.

Waarom? Omdat ze wisten dat het ECHT was en niet 1 of andere Bullshit tactiek met de bedoeling haar voor me te winnen.

En zij wisten dat ik een echte uitdaging was voor hen.

Ik was niet meer de jongen die zij als een trekpop heen en weer konden trekken en duwen.

Het gevolg was, vrouwen bleven in mijn buurt, heimelijk gelukkig dat ze eindelijk een man hadden gevonden die geen ja-knikker was.

Ga hetzelfde doen en ik denk dat je de resultaten zal waarderen.

Veel plezier...

Alphadoc

P.S. Ben jij er klaar voor om die uitdagende en aantrekkelijke man te worden die alle vrouwen willen?

Ga dan naar: http://www.datingdoctors.nl/workshops.php
en ontdek hoe jij de belangrijkste persoon bij aantrekkelijke vrouwen wordt.

--
© Dating Doctors® v.o.f.

Vrouwen all-the-way versieren binnen 4 uur
http://www.datingdoctors.nl/

1 opmerking:

Henk Bovekerk zei

Ik denk dat je een duidelijk verschil vergeet te maken tussen (1) wat vrouwen graag willen horen en (2) wat jij dacht dat vrouwen graag willen horen.

Verder klopt je verhaal en dat kan ik zeggen omdat ik zelf weet hoe het spel gespeeld moet worden.

Kijk eens op mijn site.