vrijdag 29 juni 2007

Internetdating

Beste nieuwsbrieflezer,

Onlangs kreeg ik een brief van een Belgische deelnemer die onze workshop had gevolgd en tevens het boek Instant Internet Dating had gekocht.

Hallo Dating Doctors,

In de maand mei ben ik bij jullie de workshop "Zelfvertrouwen met Vrouwen"
komen volgen, waar ik ook het boekje kocht van MadDoc over Instant Internet
Seksdating.

Nu wil ik even over mijn ervaringen vertellen:

Vorig weekend (zaterdag) had ik mij voorgenomen om een profiel te maken via
een datingsite.
Ik heb handig gebruik gemaakt van het boek en de voorbeeldteksten een beetje
aangepast naar mijn profiel en de belgische normen. Had een mooie tekst
gescheven naar een van de voorbeelden in het boek, mijn profiel netjes
opgemaakt en 3 leuke foto's gekozen (3 waar ik altijd iets anders doen, iets
serieus, iets grappig en iets schattig).

Na een druk weekend, keek ik met grote verbazing naar de datingsite en zag
dat er 11 vrouwen gereageerd hadden op mijn profiel. Ik ben aan het schijven
geslagen voor een eerste e-mail op te stellen, weer naar een voorbeeld uit
het boek. Dinsdag heb ik een keuze gemaakt en naar 6 vrouwen de eerste mail
gestuurd, waarop ik bijna direkt een antwoord kreeg van 4 vrouwen. Ik heb
een dag gewacht om een tweede mail te sturen, weer zoals een voorbeeld uit
het boek, en heb vandaag reeds 2 telefoonnummer gekregen, om hen te bellen.
Ze vraagde (smeekte eigenlijk) om met mij eens af te spreken (zelfs in de
eerste mail!).

Nu heb ik even een vraagje, ik heb hun telefoonnr. vandaag gekregen
(donderdag) en wil hen zeker opbellen voor een ontmoeting, maar heb zo een
gevoel dat ik eventjes moet wachten om met hen te bellen, en zoals je in het
boek hebt beschreven is het best dat je niet in het weekend belt. Als ik hen
maandag bel is dit dan niet te laat, of is het juist positief dat ze na lang
wachten toch nog een telefoontje krijgen om iet leuks te gaan doen. (Er was
zelfs een vrouw bij die in haar eerste mail vroeg om bij haar op het
appartement af te spreken!!, magische teksten van MadDoc toch?).

Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, ik heb zelfs nog geen mailtjes
gestuurd uit eigen initiatief, en toch krijg ik al reacties.

Ik ga zeker nog de tips voor het telefoongesprek en de ontmoeting opvolgen,
het zal de moeite waard zijn!! en hopelijk wordt er gescoord.

Jullie kennen nu al een beetje hoe deze verrassende week geweest is, als
jullie nog extra tips hebben, laat ze maar komen, hoe meer ik kan scooren
hoe beter.

Bedankt Dating Doctors.
T. uit Belgie
Mijn antwoord op zijn vraag:

Bel haar niet te snel!

Er zijn te veel mannen die het helemaal verpesten wanneer ze haar telefoonnummer scoren. Ze bellen haar te vroeg - of nog erger - te vaak.

Wacht minstens drie tot vijf dagen voordat je haar de eerste keer belt.

Dit is zo belangrijk. Waarom? Wanneer je haar te vroeg belt zal zij denken dat jij haar te graag wilt. Je komt te gretig over en toont te veel interesse. Ze zal haar interesse voor jou verliezen en je kunt het verder wel vergeten met haar.

Ook wanneer je haar te vaak belt kom je te gretig over. Bel haar slechts één keer, en dan alleen om met haar af te spreken om iets leuks te doen. Noem het geen 'date'. Zeg tegen haar dat je iets leuks wilt doen. Hiermee onderscheid je je meteen van de mannen die met haar gedate hebben.

Wek bij haar verwachtingen op, maak chemie en laat haar in het ongewisse. Wees niet té gretig en geïnteresseerd - laat haar subtiel weten dat je haar bijzonder vindt.
Praat tevens niet te lang door de telefoon.
Een kwartier is lang zat.
Tenslotte is je doel een ontmoeting met haar te hebben.
Te lang met haar aan de telefoon zitten kan dit verhinderen.
Ook door het feit dat ze in het echt kan tegenvallen moet je je realiseren dat je geen energie en tijd moet verspillen aan een lang gesprek.Bewaar dat maar als je haar in real life ziet.
Vergeet ook niet als eerste het telefoongesprek te beeindigen. Dit laat haar verlangen naar meer en jij behoudt de controle.
Wil je ook een A t/m Z handleiding op het gebied van internetdating met gegarandeerd succes.
Je kunt nu profiteren van een leuke korting als je allebei onze boeken besteld.
En de boeken kosten echt weinig.
Maar dat ligt eraan hoe je er tegen aankijkt.
Reken maar eens uit wat de prijs is van een"traditonele date" (diner in een goed restaurant en een bioscoopje waar jij voor beiden betaald).
Het kost je op zijn minst 75 euro, misschien wel 100 euro voor 1 date met een vrouw die je waarschijnlijk toch nooit meer ziet.
Doe je dit iedere maand 1 keer, dan kost je dit per jaar al gauw 1000 euro.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de frustratie , afwijzing en je ongemakkelijk voelen van het daten op de traditionele manier.
Gebruik hierom wat je geleerd hebt door deze boeken en je zal veel (en meer)besparen en waarschijnlijk zal je ook nog eens gaan profiteren.
Hoe?
Wanneer je eenmaal weet hoe je aantrekkelijker wordt voor vrouwen en dat bij jezelf kan oproepen--zullen er letterlijk vrouwen zijn die jou mee uitgaan nemen naar mooie restaurants en de rekening betalen-het overkomt mij de hele tijd, dus waarom niet bij jou.
Dus als je er zo overdenkt is een investering in een boek of workshop eigenlijk heel goedkoop.
Het is zelfs zo als je er goed over nadenkt je eigenlijk geld aan het verliezen bent doordat je
de boeken niet in jouw bezit hebt.
Hoeveel geld heb je wel niet weggegooid aan waardeloze date's?
Heel veel meer dan je investering in onze boeken--stop daar nu voorgoed mee en stop met geld spenderen en weggooien aan vrouwen. Nu is het tijd dat zij geld weggooien aan jou.

Groet,
AlphaDoc

Geen opmerkingen: