woensdag 26 maart 2008

Geen angst maar liefde voor vrouwen

Beste nieuwsbrieflezers,
 
We beginnen maar eens met een evaluatieformulier van de Dating Tour Mmmm in Miami.

>
> Dear Mr. Blue,  
> thank you for taking the time to fill out the evaluationform.
> Hereby you receive a copy of your answers for your own administration.
> We use the information from this email for the improvement of the course schedule.
>

>
>
> 1. What was your general impression of the training?
> ----------------------------------------------------
> Voorafgaand van de Dating Tour, had ik al een workshop gevolgd. Ik had zo nu en dan wel geneukt. Tijdens de Dating Tour ben ik vooral over mijn angst heen gekomen om vrouwen op klaarlichte dag op straat aan te houden en aan te spreken.
>
> Wat betreft de onderdelen; er was niet echt een strak schema. Dit vond ik persoonlijk wel fijn. Soms was het met daygamen inderdaad moeilijk (eerste dagen), omdat er niet zoveel was. Ik heb de cursus als een klein beetje chaotisch ervaren, maar dat gaf de Tour een minder zakelijk karakter, wat toch wel fijn was. Ook de persoonlijke aandacht is zeker een pluspunt.
>
> Clubgame was ook erg leuk. Ik heb hier veel over geleerd. Wat ik af en toe wel jammer vond is dat er maar 1 doc (siggy) meeging. Het zou sommige momenten fijn zijn geweest al er nog een 2 doc bij was, zodat deze je bijvoorbeeld kon motiveren of wingen.
>
> 2. Did you agree with the contents? Which points you did, and which points you did not and why?
> ------------------------------------------------------------------------------------------------
> Ik niet echt specifieke dingen waar ik het niet mee eens was. Een klein dingetje misschien... In het boek ZMV staat dat je binnen 5 minuten de hand van een vrouw moet pakken. Dit vind ik wel erg snel (Wat alphadoc ook zei). Ik nam dit in eerste wel erg letterlijk zoals dit in het boek staat. Is misschien iets om aan te passen...
>
> 3. Write down in a few sentences what you have learned?
> -------------------------------------------------------
> Ik heb geleerd om vrouwen aan te spreken op klaarlichte dag met de directe methode (ik vind je leuk!). Ook heb ik geleerd dat je niet langer moet wachten dan nodig is, want dan gaat de kans je soms voorbij. Dit is met een aantal dingen zo, bijv. een vrouw aanspreken of fysiek escaleren. Ook het ik geleerd dat Smoothdoc hele lekkere steaks kan maken.
>
> 4. What suggestions for improvement do you have for our next training?
> ----------------------------------------------------------------------
> Voor de volgende datingtour zou ik willen meegeven dat... even kijken... betere locaties voor het daygamen. Of in ieder geval een tour ergens naartoe, waarvan je weet dat er genoeg vrouwen zijn. Als ik jullie verhalen zo hoor, dan zou ik gewoon weer eens naar Sofia gaan. Vervolgproducten? Tja... Ik zou iets opzetten met een advanced class ofzo. Dit voor de cursisten die natuurlijk al eerder bij jullie zijn geweest en na een tijdje oefenen in de burgermaatschappij weer terugkomen voor een advanced course. Als ik een tijdje heb geoefend, dan zou ik dat wel leuk vinden.
>
> 5. How would you recommend us to your friends and acquaintances?
> ----------------------------------------------------------------
> Ja en Nee. Haha
>
> Ja: Jullie leveren kwaliteit, dat is zeker.
> Nee: Als ik jullie zou aanraden, dan zou iedereen weten dat ik op datingtour/workshop ben geweest, dat wil ik dus niet, haha. Daarnaast: Als straks iedereen bij jullie komt, dan weet iedereen hoe jullie (en ik) te werk gaan.
>
> 6. What score do you give us on a scale from 9 to 10, with 10 excellent?
> ------------------------------------------------------------------------
> Ik had dit al een keertje mondeling vertelt aan Alphadoc. Ik heb toch nog eens goed de boel op een rijtje gezet en daarmee kwam ik op het volgende uit:
>
> Alphadoc: 8,2
> Smoothdoc: 8,5
> Cooldoc: 9
> Maddoc: ?
>
>SmoothDoc heeft ietsje meer gekregen dan AlphaDoc, dit vanwege het feit dat hij toch die o zo mooie schoenen voor me heeft meegenomen ;-). Als ik terug kijk, dan is CoolDoc vrijwel ten allen tijde aanwezig geweest, alle dagen heeft hij zich zowel met day- als clubgame was hij er om ons te helpen, dus vandaar dat ik hem een 9 geef.
>
> Voor MadDoc is het een beetje lullig, omdat hij later kwam, daarna is ie ook nog ziek geweest, dus ik laat zijn rapportcijfer open staan. Ik moet wel zeggen dat ik een hele goede hypnosesessie van hem heb gehad.
>
> Optional Remarks:
> Ik heb een hele goede ervaring gehad. Ik heb nu al wat resultaten behaald en ik heb niet eens de mogelijkheid gehad om mezelf volledig in te zetten, dit zal spoedig gebeuren... Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Ik heb begrepen van SmoothDoc dat CoolDoc niet meer voor de dating doctors werkt, dit vind ik wel jammer. Ga zo door en jullie horen van me en als jullie vragen/opmerkingen hebben, dan hoor ik van jullie.
>
> Knuffel,
>
> MrBlue
 
Daarna kregen we nog een berichtje binnen. Uiteindelijk staan we daarna ook nog gewoon met raad en daad voor onze cursisten klaar.
On Fri Mar 21 21:29 , Mr. Blue sent:


Hallo docs,

Nog even een verhaaltje en een vraagje...

Ik was gister bij de kapper in Den Haag. Er liep wel een lekker ding rond  terwijl ik geknipt werd. Ik begon met haar te praten;
'Ik wil misschien verhuizen... wat vind jij nou zo leuk aan Den Haag? Waarom zou ik hier moeten wonen??'

Nou blablabla... Ze vertelde dat over uitgaan en dat ze doordeweeks op stap ging, omdat ze dan haar weekend had. Ik verblijf er doordeweeks in een hotel, dus ik dacht mooi, dan kan ik een keer wat gaan drinken.

Klaar met knippen ik liep naar haar toe en vroeg waar ze wel eens uitging.



- 'Nou, ik ben hier doordeweeks in een hotel, dus laten we een keer wat gaan drinken!' Zei ik...
De kapsters om me heen keken me aan en zij begon een beetje te lachen.

-'Oh maar ik heb al een vriend hoor!'

-'Jeetje... ik weet niet wat je gelijk allemaal van jezelf denkt, maar ik wilde eigenlijk gewoon wat drinken, ik ben niet op zoek naar een vriendin ofzo...'

-'Oh... Nou ja... in dat geval...'

-'Hier (Ik geef me telefoon) bel je nummer dan even'

Die wist zie niet uit haar hoofd en ze liep naar achter om in haar tas te kijken, een paar minuten later kwam ze terug met een papiertje met daarop haar naam en telefoon.

Vond het effe leuk om het verhaaltje te vertellen ;-)

Oke, ik heb haar nog niet gebeld, maar stel dat ze een vriend heeft... Nu de vraag dan eindelijk... Als ik met haar aan het drinken ben en ik wil haar meenemen naar het hotel, kan ik dan zeggen; 'Ga je mee naar mijn hotel, want ik wil je heel graag zoenen?' Zou een meisje dan 'ja' zeggen, als ze een vriend heeft? Of moet ik een beetje onder de radar blijven en haar meenemen onder het mom van dat het in hotel makkelijker praten is? Ik kan het natuurlijk wel proberen door gewoon te zeggen dat ik haar wil zoenen, dan weet ik het ook. Ik denk dat ze dan keihard 'nee'  zegt, 'Dat kan niet, want ik heb al een vriend'. Wat denken jullie? Dit was zomaar even een vraag die me binnenschoot. Thanx!


Greetz,

MrBlue
 

Hai Mr. Blue 
Uh, dat je dat nog moet vragen.
Gewoon escaleren. Bel eerst maar eens even, als ze ECHT een ECHTE vriend heeft, gaat ze niet eens mee.
 
Dan vraag je gewoon, "hee sorry hoor, ik vond je in ieder geval super vriendelijk, dat zie je niet vaak (kwalificeren). Jij begrijpt tenminste dat een week op hotel in een vreemde stad soms niet al te leuk kan zijn, zoveel begrip geeft wel aan dat je niet zomaar een kapstertje bent (nog een keer). "
Even wachten, pauze (komt er niks van, "nou een keertje drinken kan geen kwaad")
Geef dan nog niet op, en zeg "ok ik snap dat je geen problemen wil met je vriend en omdat je toch zo vriendelijk bent, wil je ik je graag nog 1 verzoek doen, en het is een echt verzoek, en ik wil graag dat je het als een serieuze vraag beschouwt (lekker belangrijk maken)
Vriendelijke mensen (we blijven kwalificeren) trekken vriendelijke mensen, je hebt vast nog een leuke vriendinnen waar ik wat mee zou kunnen gaan drinken. Heb je een paar telefoonnummers voor mij van vriendinnen die het leuk zouden vinden met een man met een ongelooflijk mooi kapsel wat te gaan drinken?"
(lach, lach, telefoonnummers stromen binnen)
Enfin, geef niet op Mr. Blue, er is altijd een andere deur om je game uit te breiden.
(social gaming).
Groetjes SmoothDoc (bedankt voor je 1/2 punt extra, ik ben je zeer erkentelijk)
 
P.S Ik zit nu trouwens in Londen met AFCAdam (nr. 3 van de wereld) en Gambler te praten om ze uit te nodigen voor de Real Man Conference. Ging goed. Vooral AFCAdam vond ik spectaculair goed. Echt een revelatie. Wat zal die een indruk gaan maken in Amsterdam.
--
Versier vrouwen all-the-way binnen 4 uur
www.datingdoctors.nl

Dating Doctors v.o.f.

W: http://www.datingdoctors.nl/
E: info@datingdoctors.nl
T: +31(0)647135790
SmoothDoc,

Bedankt! Leuk dat je in Engeland bent. Ik ben benieuwd wat het wordt... Komt Mystery wel of Style wel? Ik heb trouwens een blog waar ik mijn gebeurtenissen en waarnemingen ga bijhouden als beginnend PUA.  Als je een gmail account hebt, dan moet je die even toesturen zodat je toegang van mij krijgt, dan kan je inloggen om mijn blog te bekijken en evt. te reageren. Heb je niet iedere keer spammailtjes van mij ;-). Dan kun je ook lezen wat mij laatst in de Escape overkwam ;-). Dit had ik nog nooit meegemaakt.


Greetz,

MrBlue

P.s. Als je geen gmail hebt, dan kan ik wel een account voor je aanmaken.
 
Nu komt het lees ik die blog, en zie ik wat er allemaal gebeurt.
 
Ik denk "What the fuck" we started the creation of a lovemachine!
 
Geen angst meer vrouwen, maar liefde voor vrouwen, en vrouwen voelen dat en willen die vibe van dichtbij voelen.
 
Ook geen angst meer voelen? Ja, stap over je twijfels heen, dan helpen wij je wel naar waar jij wilt zijn.
 
Hier nog het verslag van Mr. Blue zijn blog. Erg leuk om als trainer te lezen. Geeft je echt voldoening.
 

maandag 24 maart 2008

Amsterdam

23 maart

Amsterdam, even een drankje gedaan met Mike. Er liep een lekkere chick (HB8) rond die aan het serveren was. Het was een uurtje of 16:00. We wilden vertrekken en stonden op om af te rekenen met haar. Ik dacht 'laat ik gewoon maar een poging doen dan...'. Betaald en mijn maat begaf zich naar de uitgang. Ik stond ondertussen naast haar om gedag te zeggen.

Ik:'Voordat ik nu naar buiten loop, wil ik je toch nog even wat vragen, want ik weet dat ik er later anders spijt van krijg... Ik vind echt dat je er leuk uitziet!
Zij:'Oh... dankjewel'
Ik: Nou kan ik 2 dingen doen; Of ik loop gewoon naar buiten en dan gebeurd er helemaal niks, of ik vraag of je een keer wat met me gaat drinken.'
Zij:'...Ja... Dat is goed... schrijf je nummer anders even op...'
Ik:'Wacht... Hier (Ik geef me telefoon), bel je nummer even.

Dat deed ze en ik zoende haar gedag.


24 maart

Vanavond oefenen met clubgamen; Escape Amsterdam.
De auto geparkeerd in Amsterdam-Noord en met de pond richting Amsterdam Centraal met een vriend van mij. Het is 20:30 en we komen aan. Ik loop met m'n maat door de stationshal richting de uitgang... loop ik langs een ongelofelijk lekkere chick (HB8)! Loop voorbij met de gedachte 'het is 's avonds...'. Nee! ik moet omdraaien, want anders krijg ik spijt!

Ik: 'Sorry, ik heb even een klein vraagje aan je... Ik liep je net voorbij, maar ik vond je toch te leuk om voorbij te lopen.'
Zij:'Oh!... Nou ik keek eigenlijk net naar je omdat je die ketting om had!' (pauwtheorie is lekker makkelijk)
Ik:'Dank je... Ik dacht bij mezelf Ik kan 2 dingen doen... (Rest van de routine)...
Zij:'Ik wacht eigenlijk op iemand'
Ik:'Ik heb nu ook geen tijd... Hier bel je nummer even (Geef me telefoon), dan kunnen we een keer wat drinken'
Zij:'Alleen wat drinken he?!'
Ik: 'Alleen wat drinken'

Ik zoen haar gedag na een klein beetje sociale praat en loop verder met mijn maat (Mike)
M: 'Jezus man, doe die hoed af, ik vind het maar triest... je zoent haar gewoon gedag man! Met je oorbel...'
Ik: 'Ja... en?
M:'Ben je nu gelukkiger?'
Ik:'Zucht...'

Ik merk aan m'n bud dat hij het allemaal maar raar vindt... Ik ben natuurlijk wel wat veranderd. Hij vindt dat ik me toch opeens heel anders gedraag.

Na ergens een paar drankjes te hebben gedaan op het Leidscheplein, zijn we richting de Escape gegaan. Eenmaal binnen (M'n hoed mocht niet mee, dus ik moet volgende keer een andere manier hebben voor peacocking) bestelde ik 2 drankjes en liep de dansvloer op. Een chick zat me aan staren (HB 7,5). Ik liep naar haar toe met een lach op m'n gezicht en bleef haar ondertussen aan staren tot ik voor haar neus stond... Ze bleef me aankijken. Ik weigerde om weg te kijken.
Ik:'Oke, vertel maar eens waarom je zo zit te lachen naar me'
Zij:'You speak English?'
Ik:'Tell me why are you laughing and staring at me?'
Zij:'Well honestly... You are fucking hot!'

Dit had ik nog nooit meegemaakt dat een meisje zoiets direct zei in zo'n korte tijd. Ze was gewoon nuchter, althans dat idee kreeg ik wel. Er hing een goede vibe... Ik bedankte haar voor het compliment en ze stelde zelf voor om iets te gaan drinken.

Ik wilde wel een beetje oefenen, en m'n maat niet gelijk achter laten, dus we hebben nummers uitgewisseld en wat social talk gedaan. Ze kwam uit New York. Ik ben de volgende ochtend (vandaag) door haar gebeld, maar ik lag nog lekker in m'n krat te stinken, haha. Ik had 'r waarschijnlijk zo kunnen zoenen toen ik gister voor haar stond...

Ik ging een beetje socializen om toch een beetje goed in de mood te komen. 'Proost!' 'Highfive!' etc. Al gauw kwam er een meisje naar me toe om sliertjes uit m'n haar te halen, want die vielen met bakken uit de lucht. Ik wist even niet hoe ik hierop moest anticiperen, dus ik gooide de Michael Jackson opener er maar tegenaan. Ze stond met een paar vriendinnen en voor ik het wist stond ik tegen de bar te leunen met 3 vrouwen om me heen. Helaas werden de andere 2 afgeleid (Ik was misschien niet interessant genoeg...) en stond ik op gegeven moment met een meisje alleen te praten.

Zij:'Jeetje, je bent helemaal nuchter joh!'
Ik:'Yep, ik heb geen alcohol nodig hoor! Ik ben sowieso harstikke leuk!'
Zij:'Dat kun je wel zeggen ja'

Ze begon te vragen over werk enzo, dus toen kakte het gesprek een beetje in. Ik wist in een blackout even niet meer wat te doen, dus ik stelde voor om een keer iets te gaan drinken. Ze zij dat ze in Tiel woonde en dat dat wel ver weg was. Ik had hier meer de leiding in het gesprek moeten nemen.


Zij:'Ik moet nu echt even dansen, want ik heb een pilletje genomen!'
Ik:'Oke, veel plezier!'

Later hebben we nog een paar foto's met haar en haar vriendinnen gemaakt, maar ik vond ze niet echt interessant... Wel heb ik veel lol gehad (Ik ben erg leuk ;-)...).

Nou lijkt me duidelijk,

Groetjes SmoothDoc

Geen opmerkingen: