donderdag 19 april 2007

Hoe ik door schaamte succes kreeg!




Hallo vrienden,
 
Ik herinner het me als de dag van gisteren.
Het was mijn laatste jaar op de middelbare school.
Eindelijk had ik al mijn moed verzameld om het meisje waar ik een oogje op had, mee uit te vragen naar het jaarlijkse schoolfeest. 
 
Ik vroeg haar open en direct of ze zin had om samen met mij te gaan.
Het leek wel een eeuwigheid te duren voor ik een antwoord kreeg op mijn vraag.
Ondertussen hoopte en bidde ik dat ze ja zou zeggen.
Ergens diep in mijn binnenste had ik een gevoel dat ze me zou afwijzen.
En jahoor ze wees me af.
Ze vertelde me dat" ïk haar type niet was" en dat we "beter vrienden" konden blijven.
 
En weet je wat nog het ergste was?
Ik wist dat ze loog tegen me.
Ze had nog met niemand een date en wachtte alleen maar op een jongen die "sociaal meer acceptabel "was.
 
Ik schaamde me zo en was zo gekwetst dat ik zweerde dat dit me nooit meer zou overkomen.
Het zou me niet uitmaken wat het me zou kosten maar ik zou leren hoe ik succesvol zou worden met vrouwen!
 
Om mijn verhaal en strategie te lezen hoe ik uiteindelijk ongelofelijke successen zou behalen met verbazingwekkend aantrekkelijke vrouwen.
 
 
Groet Alphadoc


Zoeken is nog nooit zo eenvoudig geweest! Klik hier.

Geen opmerkingen: