maandag 23 maart 2009

Wat is het aller allerbelangrijkste?

Hi,

Vandaag wil ik het ergens met je over hebben wat we allemaal het
liefst zo vaak mogelijk doen.

We kunnen er geen genoeg van krijgen.

We doen het wanneer we maar kunnen.

Het maakt niet uit waar we zijn of met wie.. We vinden het gewoon
fijn om te doen omdat het zo goed voelt.

Als iemand ons betrapt kan het ons niets schelen.. we blijven het
proberen meer en meer te doen.

Sommige van ons doen het al sinds we kinderen waren.

Een van mijn leraren heeft het mij op heel veel verschillende
manieren geleerd.

Je denkt er waarschijnlijk altijd en overal aan.

Waar heb ik het over?

Geld en tijd besparen.

Ik krijg brieven van mannen die zeggen alles geprobeerd te hebben
om een vrouw te versieren en te houden.

Sommige vinden zichzelf een verloren zaak.

Deze e-mail die ik ontving is niet veel anders dan degene die ik op
dagelijkse basis krijg van mannen met een verkeerde instelling.

Dus dacht ik, als ik nou in ieder geval een van die mannen over
zijn pessimisme heen help dan heb ik mijn goede daad voor de dag
weer gedaan.

Hopelijk kan je het volgende niet geloven.

"Hey Alphadoc,

Hoe gaat het?
Ik hoorde voor het eerst over je op Radio 538 met Ruud De Wild.
Hoe dan ook, ik vindt dat je een heleboel goede dingen te
zeggen hebt maar over de e-mail van vandaag denk ik niet.
Het klinkt als dat geheime boek:
"Als we maar genoeg ergens in geloven wordt het werkelijkheid" of
"waar we ons bewust van zijn, ervaren we" of
"in essentie zullen we ervaren waar we van overtuigd van
zijn dat het zo is."
Dus, volgens jou kan ik een meisje krijgen zolang ik maar geloof
dat het kan, of niet?
Sorry maar dat is bullshit.
Ik kan het geloven wat ik wil maar het is na 43 jaar nog
steeds niet gelukt. Ik heb nog meer dingen geprobeerd,
relatiebureau's,David Deangelo,datingsites zelfs een
$2.000,00 pick up workshop in Amerika, dat was beschamend.
Ik probeer het al sinds mijn puberteit.
Dus, als je aantrekkelijk bent en mensen mogen je, dan
kan je een meisje krijgen. Het maakt niet uit hoe goed je jezelf
vindt. Als je de looks niet hebt ben je kansloos. Het wordt tijd
dat iedereen het eens toegeeft, iedereen weet dat het waar is. Ik
hoop dat je dit ontvangt.

Groetjes,

Paul"

Alphadoc zijn antwoord:
Verspil je tijd en geld niet meer aan proberen vrouwen te ontmoeten
totdat je deze les leert:

Laat me wat van mijn ervaringen met je delen over vrouwen
en andere dingen waar ik succesvol in ben.

Je instelling is het allerbelangrijkste.

Als je gelooft dat het KAN, dan heb je gelijk.

Als je gelooft dat je niet kan, dan heb je ook gelijk

Je maakt jezelf iedere dag wijs was je gelooft en hoe je hierna
handelt.

En je luistert ook daadwerkelijk naar wat je jezelf wijsmaakt, en
gehoorzaamt zelfs.

Hoe doe je dit?

Met het gesprek dat je achter in hoofd met jezelf voert.

Je hebt jezelf overtuigd dat welke instelling je ook hebt, het
werkt toch niet bij jou.

Je hebt jezelf zo ingesteld dat je gedoemd bent te falen.

Ieder 'van bedelaar tot koning' verhaal dat ik ooit gehoord heb
komt op hetzelfde neer.

Vanaf kinds af aan hebben ze zichzelf verteld dat ze later veel
geld zouden hebben, hoewel ze op dat moment geen cent te makken
hadden.

Ze wisten niet hoe ze rijk zouden worden, maar ze wisten wel dat ze
nooit zouden stoppen met proberen dichter en dichter bij hun doel
te komen.

Dit is exact hetzelfde met vrouwen en alle andere dingen in het
leven.

Je moet een brandend verlangen hebben, professionele kennis, en je
bedenken dat het dan dan alleen nog maar een kwestie van tijd is
voordat je je droomvrouw vindt.

Ik ben een keer naar een seminar geweest waar ze iedereen in de
kamer een houten plank in tweeën lieten slaan.

Inclusief oudere mannen en kleine fragiele vrouwen.

Ik wist meteen waar ze mee bezig waren.

Ze wisten dat als je iets doet wat je dacht niet te kunnen, dan
geloof je opeens ook andere dingen te kunnen die je dacht niet te
kunnen.

Uiteraard brak iedereen de plank met gemak.

Als alleen lange, knappe, goed gebouwde en rijke mannen vrouwen
konden krijgen, hoe kan het dan dat er miljarden mannen getrouwd
zijn met vrouwen?

De volgende keer dat je in een supermarkt, vliegveld of
sportgelegenheid bent, kijk dan eens naar die getrouwde mannen.

Zijn zij allemaal knappe dekhengsten?

Natuurlijk niet, maar zij geloven hun vrouwen iets te bieden te
hebben, al is het zelfs maar gewoon gezelschap.

Ik zal complete eerlijk tegen je zijn, als je je eigen instelling
niet aanpast zal je nooit iemand vinden.

Ik heb voor tientallen mannen met urgentie gesuggereerd om de
Real Men Innergame Superior cursus te doen op:

http://www.datingdoctors.nl/pages/rmc.php

Ze hebben allemaal geleerd hun automatisch succes mechanisme aan te
zetten en dingen die ze voorheen geloofden, de dingen die ze
tegenhielden, te laten varen.

Een beroemde student van mij heeft me zelfs uitgelegd hoe deze
cursus hem leerde alle negatieve gedachten die hij had over vrouwen
over boord te gooien.

Hij zei ook dat het hem geleerd heeft alle obstakels te overkomen
als hij met vrouwen praat.

De training bevat o.a. EFT dit heeft al meer dan 30 miljoen mensen geholpen, uit
iedere hoek van de samenleving.

Als jij gelooft dat het alleen bij hen werkt en niet bij jou, dan
heb je gelijk.

En dat zal altijd zo zijn.

Ga nu de vrouw van je dromen zoeken,

Alphadoc

P.S. Als je positief ingesteld bent dan raad ik je ten zeerste aan
naar http://www.datingdoctors.nl/pages/rmc.php te gaan.
Het heeft iedereen geholpen die er tot nu
toe mee gewerkt heeft. Het ene ding wat ze allemaal gemeen hadden
was dat ze geloofden dat het hen zou helpen.

En ze hadden allemaal gelijk. Wat zegt jou instelling over jou?

Alphadoc

© Dating Doctors v.o.f.
DatingDoctors.nl

Geen opmerkingen: