woensdag 21 januari 2009

Het geheim naar een sterk, krachtig zelfbeeld!

Ik hou van eten. Ik hou echt zielsveel van eten. En afgelopen Kerst en Oud en Nieuw heb ik gegeten. Zoveel als ik maar kon in de kortst mogelijke tijd. Kalkoen, dressing, chocolade taart, slagroomijs, Grootmoederscake, Vietnamese loempia's, noem het allemaal maar op en ik at het allemaal op.



Maar er is een consequentie voor vreetpartijen als deze. Een grote consequentie, er zijn er weer wat kilootjes bij mij bijgekomen.



****Advertentie****

Wat als alles wat je wist over afspraakjes en relaties helemaal verkeerd was? Zou je op dezelfde voet verder gaan en dezelfde resultaten willen blijven behalen? Of zou je iets nieuws proberen en radicaal veranderen? Om te stoppen met verkeerde overtuigingen en te beginnen met leven ga naar:
http://www.datingdoctors.nl/cursusvrouwenversieren/index.php


********************



Nu, voor de meeste mensen is dit heel verdrietig makend. Ze geven zichzelf de schuld en beginnen zich depressief te voelen. Hun zelfbeeld lijdt hieronder en dan beginnen ze pas echt wat kilo's aan te komen.



Maar ik niet. Waarom? Omdat ik weet dat als ik een bepaald dieet en een Fitnessprogramma voor een tijdje volg, het vet er weer afvalt en ik er weer fit en slank uit zie. Ik doe het elk jaar weer en het vet beïnvloed mijn zelfbeeld helemaal niet.



Kijk, ik weet dat ik controle heb over mijn uiterlijk. Ik weet dat als ik een bepaald gedrag volg ik aankom, en als ik een ander bepaalt gedrag volg val ik weer af. En omdat ik weet dat ik de controle heb, heb ik een sterk zelfbeeld.



Hetzelfde ding geldt ook voor mijn relaties met vrouwen. Ik weet dat ik nooit eenzaam zal zijn omdat ik de vaardigheid van het verleiden heb geleerd. En zelfs als er iets fout gaat, ik weet hoe ik dingen weer goed kan maken in de toekomst. En omdat ik weet dat ik de controle heb, heb ik een sterk zelfbeeld.



Het meest aantrekkelijke ding in de hele wereld voor een vrouw is een man met een sterk en gezond zelfbeeld. En de beste manier om zoiets te krijgen is door te weten dat jij de controle hebt over jezelf en je omgeving. Je weet dat als er iets gebeurt dat dat mindere mannen zal verwoesten, maar jij zult er uiteindelijk over heen komen en verder gaan met andere dingen. En dat zal je zelfbeeld alleen maar versterken.



De manier om de controle over je omgeving te krijgen is door te herkennen dat controle simpelweg weer een vaardigheid is om te leren, niets meer, niets minder. Gezondheid is een vaardigheid. Geld binnen krijgen is een vaardigheid. Aantrekkingskracht is een vaardigheid. Ja, je zult een prijs moeten betalen om al deze vaardigheden te leren, maar uiteindelijk is het het allemaal waard. Je krijgt een sterk en gezond zelfbeeld en je zult met een ijzeren vuist de controle hebben over je omgeving.


Jouw Datingcoach,
Alphadoc

p.s.

Stel je nu eens voor in jouw gedachten:
hoe jij het zal vinden als je behandeld wordt als een VIP op een 7 daagse ALL-INCLUSIEF vakantie naar Sexy Las Vegas in Amerika. Waar jij omringd zal zijn door honderden mooie vrouwen met aan jouw zijde De Datingdoctors die jou alles zullen leren om ze te verleiden.
Voor meer informatie kijk op : www.datingtour.nl

Geen opmerkingen: